luni, 17 martie 2014

FERITI-VA DE FIRMA SC SP CASHBACK CONSULT SRL DIN ARAD, SIBIU, CLUJ. ETC

AM FACUT ACEST BLOG PENTRU CA TOTI ROMANII CARE VOR SA PLECE IN STRAINATATE LA MUNCA SA NU APELEZE LA FIRMA SC SP CASHBACK CONSULT SRL DIN ARAD, SIBIU, CLUJ, SAU ORICE ALTA LOCALITATE DIN TARA

Sunt un client la firma SP CASHBACK CONSULT ARAD, si vreau sa va spun ca sunt niste gunoaie.

Va cer 100 de lei pt traduceri si procesare si va spun ca in maxim 3 saptamani o sa va primiti traducerile la actele completate, prin e-mail. Va pun sa aplicati la mai multe firme care cauta oameni pt munca in Germania dar defapt toate astea sunt inselatorii. Ei spun ca actele completate de voi se traduc si pleaca in Germania la angajatori dar defapt nu se intampla absolut nimic. Nici un angajator din strainatate nu asteapta o luna de zile sa primeasca din Romania CV-uri si apoi sa se apuce sa selecteze.

Pe internet firma are aceleasi anunturi de 2 luni incoace: cum ca ar avea nevoie de 20 de muncitori la ceva fabrici etc.

Toate sunt inselatorii, minciuni, abureli ca sa va ia banii.

Eu personal am fost astazi 17.03.2014 cu prietena mea, exact la o luna de zile dupa ce le am dat banii sa ne cerem banii inapoi pt ca ne am dat seama ce gunoaie sunt. Initial nu au vrut. Au zis ca nu le am dat noi bine adresele de e-mail si tot felul de scuze. Bineinteles ca am inceput sa facem scandal si abia atunci prin foarte multa cearta am reusit sa ne recuperam banii.

In fine, ideea e ca FIRMA SC SP CASHBACK CONSULT SRL DIN ARAD, SIBIU SI INCA CATEVA LOCALITATI ESTE O FIRMA DE INSELATORII.

INTERESANT ESTE CA AUTORITATILE NU IAU NICI O MASURA IMPOTRIVA UNOR ASTFEL DE GUNAOIE.

ATENTIE OAMENI BUNI !!!

4 comentarii:

  1. Buna ziua tuturor... Va redau Procedura de Lucru cu Clientii care este Publica si este afisata la fiecare Punct de Lucru al societatii si apoi va las sa judecati singuri daca ce scrie o persoana frustrata este realitate sau nu !!!
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    PROCEDURA DE LUCRU CU CLIENTII

    Avand in vedere activitatea de consultanta desfasurata in cadrul firmei, in care se efectueaza in concret o activitate de preselectie a fortei de munca pe baza de CV, se stabileste prin prezenta Procedura de Lucru cu potentialii clienti.
    Dupa identificarea unui potential client, colaboratorul societatii are obligatia de informare a acestuia cu privire la procedura care se desfasoara in cadrul firmei si sa sublinieze urmatoarele aspecte:
    1. Firma NU percepe comision de la nici un client, sub nici o forma.
    2. Clientul are optiunea de a aduce C.V.-ul si Testul de Personalitate traduse in limba germana si NU are obligatia de a le traduce in cadrul firmei. Traducerea in cadrul firmei este optiunea voluntara a potentialului client.
    3. Dupa prezentarea documentelor in firma, aceste vor fi trimise firmelor partenere si incarcate in baza de date urmand ca in perioada imediat urmatoare sa se decida sau nu plecarea acestora in functie de Contractele de prestari de servicii incheiata de firma sau de firme partenere cu sediul in Romania, cu Beneficiari externi – firme cu sediul in strainatate. Acest criteriu nu este exprimat in mod limitativ, ci doar exemplificativ, putand fi luate in considerare si alte criterii cum ar fi: pregatire profesionala, experienta profesinala, cunostinte de limba straina, etc.
    4. NU se garanteaza plecarea potentialilor clienti in strainatate la munca!!!
    5. In cazul de selectare a potentialilor clienti la munca in strainatate, acestia vor fi angajati la firma sau firme partenere din Romania si plecarea se va face prin Delegare (sau Plasare) la Beneficiarul extern in locul unde firma sau firmele partenere s-au angajat prin Contract sa presteze un anumit serviciu, sau sa prezinte ducumentele fortei de munca din Romania in vederea angajarii. Acolo unde este cazul, firmele partenere pot decide si alta modalitate legala de plecare la munca in strainatate, informand la momentul oportun potentialul client despre acest lucru.
    6. Se vor respecta drepturile salariale precum si drepturile privind sanatatea si securitatea in munca ale celor ce doresc sa munceasca in strainatate, atat conform legislatiei din Romania cat si legislatiei statului unde se face Delegarea sau Plasarea.

    S.C. SP-CASHBACK CONSULT S.R.L.
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Uram tuturor celor ce doresc sa munceasca in strainatate mult succes!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. buna sunt de acord cu cea prezentat mai sus CHINDEA IOAN.de ce ? datorita faptului ca pe data de 15 ian 2014 am depus eu si tatal meu 2 CV traduse in germana inclusiv poza color la MEDIAS era la acea data si in localitatea mentionata o subcursala care binenteles APARTINEA DE SIBIU CA DE FAPT SI CELELALTE IN TARA(cluj,arad ,timisoara,medias)am chleluit bani deplasanduma personal pana in Medias ,la fel ni s-a promis FARA COMISION ,OK AM ZISau trecut 4luni de zile d cand s-a depus dosarele si fratilor NIMIC ,dar sa vedeti dua nenumarate telefoane ma suna o d-na pe nume LOREDANA SI IMI SPUNE CA AM FOST SELECTAT DE NEAMT PTR A MUNCI CA OSPATAR LA UN RESTAURANT IN GERMANIA(URMA SA PLEC VINERI 23 MAI 2014 ANUNTUL CU PLECAREA MEA A FOST FACUT MARTI 20 MAI,AM SUNAT FIRMA S.C. SP-CASHBACK CONSULT SRL DIN SIBIU CA ACOLO AVEAM DOSARUL SI DE ACOLO ERA ASA ZISA OFERTA DE PLECARE LA MUNCA IN GERMANIA JOI 22 MAI (10 TELM LE-AM DAT) NU MAI MI-AU RASPUNS LA TELEFON (CE FIRMA SERIOASA....CEL PUTIN ASA A PARUT LA INCEPUT) CA SA-MA SUNE VINERI IN JURUL ORELOR 18 SA-MI SPUNA CA NU MA POATE LUA NEAMTUL CA DE FAPT VREA FEMEIE(ANUNTUL ERA PTR. BARBATI),....SPUNETI-MI VA ROG D-VOASTRA DACA EU IMI SCRIAM DEMISIA IN ACEA ZI CAND ACEA D-NA LOREDANA A ZIS CA PLEC VINERI 23 MAI RAMANEAM SI FARA LOC DE MUNCA ACI IN TARA ACEASTA MARE SI FRUMOASA ROMANIA .,VA DATI SEAMA CA UNI SE JOACA PUR SI SIMPLU CU VIETILE NOASTRE. ....RUSINE SA VA FIE DOMNILOR DE LA FIRMA S.C. SP-CASHBACK CONSULT S.R.L SIBIU......ATENTIE!!!! NU VA LASATI INSELATI DE O ALTA FIRMA ....CU JMECHERII DIN ROMANIA

    RăspundețiȘtergere
  3. sc .CASHBACK CONSULT S.R.L. .....E TZEAPA FRATILOR...SUNTEM MINTITI PE FATA. NU NU INCERCATI VA PIERDETI TIMPUL .....VA DAU CUVANTUL MEU

    RăspundețiȘtergere
  4. nu platiti la cashback consult....sunt tzepari si nenorociti...cica tre sa achitati traducerea documentelor contracost - minciuni ..nu au contracte in strainatate cu nimeni....grija mare amatorilor

    RăspundețiȘtergere